Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ - ΑΛΛΑΓΩΝ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που έχετε αγοράσει, για οποιαδήποτε λόγο, παρακαλούμε επικοινωνείστε μαζί μας στο 215 215 1810.

1Έχετε τη δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής με 2 τρόπους: Παραδίδοντάς στο κατάστημά μας ή αποστέλλοντάς το με δικά σας έξοδα. Θα πρέπει και στις δύο περιπτώσεις το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και στη συσκευασία του.
2Θα πρέπει να έχετε συμπληρώσει χαρτί με τον αριθμό λογαριασμού που θα γίνει η κατάθεση της επιστροφής των χρημάτων.
3Στο πακέτο θα πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε η απόδειξη αγοράς.
4Η διεύθυνση που θα πρέπει να γίνει η αποστολή, παράδοση ή αλλαγή είναι:
Υμηττού 110, Αθήνα (Παγκράτι), ΤΚ 11634. 
5Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής του πακέτου, θα πρέπει να μας ενηρώσετε για την αποστολή καθώς και με τον αριθμό αποστολής του δέματος στο email info@nanofilter.gr.

Δικαίωματα Επιστροφής ή Αλλαγής

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τυχόν αγορασμένα αντικείμενα χωρίς να προσδιορίσουν τον λόγο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής αυτών των αντικειμένων από τον Πωλητή ή τους αντιπροσώπους του. Τα αντικείμενα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση κατά την επιστροφή.

Για την επιστροφή των αντικειμένων, οι πελάτες πρέπει να προσκομίσουν την απόδειξη αγοράς.

Κανόνες επιστροφής ή ανταλλαγής αντικειμένων με ανακαλυμμένα ελαττώματα:

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ενημερώσουν τον Πωλητή για τυχόν ελαττώματα που ανακαλύφθηκαν και να ζητήσουν να τα διορθώσουν εντός 30 (τριάντα) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των αντικειμένων από τον Πωλητή ή τους αντιπροσώπους του. Δεν θεωρούνται ελαττώματα οτιδήποτε έχει προκληθεί από ακατάλληλο χειρισμό των αντικειμένων από τον Πελάτη.

Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να πάρουν αντικείμενα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση, τα αντικείμενα πρέπει να επιστραφούν και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.

Για να επιστρέψετε τα αντικείμενα, πρέπει να υποβάλετε το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Η πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων περιγράφεται παραπάνω.